NORASJÖN!!

Ja nu är det dags att flytta upp till Nora nästa vecka. Det kommer väl bli väldigt bra för då har man ju nära till Norasjön.
Jag hoppas att isen släpper där uppe snabbt så att man kan åka ut och dra ett par fina abborrar eller ett par gäddor.

Funderar på att köpa en båt så man kommer ut en bit och kanske kan ta och fiska lite gös, men det kommer väl i framtiden. Jag har hört att det ska vara bra fiske där uppe på våren och sommaren så jag får väl lita på det:)

Annars får jag ta mig till karlsdal och flugfiska istället. Det tycker jag är mycket roligare. Känslan att få en fin regnbåge på fluga finns inte när man spinnfiskar.

Nu ska jag packa klart här hemma så man kommer iväg.

HA D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0